خوش آمدید             * قابل توجه اولیاء کودکان ناشنوا  * درمان ناشنوایی ، باکاشت حلزون شنوایی امکان پذیر است .                         حمایت مالی و کمک شما به پیشبرد اهداف آموزشی و توانبخشی ما در مجتمع سرعت و قوت خواهد بخشید .                    

 
 
نظر سنجی

نظرتان درباره سایت ما چیست ؟
عالی - 45.1%
متوسط - 20.1%
ضعیف - 29.9%

تعداد کل رای ها: 224
 
آمار بازدید کنندگان

امروز48
پربازدييدترين روز26
این ماه87
کل بازدیدها158800
 
 
 



حضور شهردار منطقه 6 در جشن آغاز سال تحصیلی مجتمع

.
.
.
.
.

شهردار منطقه 6 در جشن آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه مردانی آذر حضور یافت و این روز را به دانش آموزان و معلمان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی، مهندس سیاوش مکانی، در این مراسم ضمن اشاره به زحمات معلمان و مربیان این مجتمع، از نقش ایثارگونه ی آنان در سنگر علم و دانش قدردانی کرد.
شهردار منطقه 6 با اشاره به اینکه دست اندرکاران عرصه مدیریت شهری و آموزشی همواره یار و یاور فرزندان این مرز و بوم هستند گفت: امیدواریم همواره شاهد موفقیت جوانان ایران زمین در عرصه های علمی، بین المللی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و هنری و ... باشیم.
وی با اشاره به قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس ضمن بیان اینکه شهدای بزرگوار و بسیجیان و رزمندگان عزیز از زندگی و خانواده خود گذشتند تا ما امروز به شادی و آرامش زندگی کنیم افزود: ما نیز به آموزه ها و آرمانهای شهدا و انقلاب متعهد و پایبند بوده و علیرغم مشکلات جاری، با بردباری و صلابت و عزت نفس از هیچ تلاش و کاری سر باز نزده ایم و بهترین و بالاترین کار برای دانش آموزان تلاش در جهت علم و تحصیل است.
شهردار منطقه 6 تبریز ضمن تاکید بر اینکه نونهالان عزیزی که امروز در صف تعلیم و تربیت حضور جدی و شادابی دارند، به یقین آینده سازان جامعه خواهد بود، گفت: رسیدگی به مشکلات و نیازهای این عزیزان وظیفه تک تک مدیران و مسئولان حوزه آموزش و پرورش و مدیریت شهری است و از طرف دیگر وظیفه دانش آموزان درس خواندن و کمک و مساعدت به همنوعان است.
گفتنی است در این مراسم، شهردار منطقه 6 دو سئوال از دانش آموزان کرد و به پاسخ دهندگان نیز جوایزی اهدا نمود.
در پایان، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مجتمع آموزشی مردانی آذر توسط مهندس مکانی نواخته شد.

 

 

 
 

Copyright © 2009-2011 Mardani Azari Exceptional Training Complex All Rights Reserved                   Design & Support by NegarAndishan